Monday, April 29, 2019

短線操作長遠必敗

網上見有人分享炒股十年心得,用心淡來形容 《炒足十年心淡》。股市短期高賣高買,低買低賣,每一次短線交易都注定有人最後會贏錢有人會輸錢,零和遊戲也。

除此之外,每次股票交易也必須付上0.1%印花稅,0.005%交易費予港交所,0.0027%予證監會爲交易徵費,還有0至0.25%予證劵行/銀行的佣金等等,即每一次操作最少支付 0.1077%至0.3577%手續費,每次買賣最少要付 0.2154%,多則0.7154%。

我當你每次買賣0.2%,一星期短炒一次,一個月已0.8%-1%,一年已差不多10%。如果你有幸每次短炒都賺(我不相信有人做到),假如十年來每年平均盈利達到30%,跑贏巴菲特,但有10%去左手續費,實則你只賺20%,而短炒對手就要接受蝕30%再加上10%手續費,即每年虧損40%。

如果一個能賺20%,就同時有一個要虧損40%,overall return 負20% ,其中20%去左港交所、中介人等。假如前者賺更多、後者則要接受蝕更多。相信每個短炒者開始都覺得自己能夠戰勝市場,但在一個overall return見負的環境,即使你是比較的幸運者,只要交易宗數愈多,你能贏到最後的機會只會愈少!

財演們不告訴你這個人們都忽略的事實,因爲這是他們生存的必須環境。當然,港交所利潤也會受惠。

6 comments:

  1. 小弟無正式計過,但單計股票,我應該唔係叻得過果位10年贏得14萬的師兄幾多。哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講磚頭,我地真係要跟三兄你學野,賺得仲多呢

      Delete
  2. 財演的生存formula是要傻粉一直課金俾佢地...大市表現是其次啦🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 升少少要止賺,跌少少要止蝕,傻粉永遠不會在市場消失,長期課金比財演們

      Delete
  3. IG小子你好,之前沒留意貴blog,多多指教

    ReplyDelete