Thursday, April 25, 2019

最快的股東大會?

一心向公司攞半日假出席港交所股東大會,不知道是否香港人工作都很忙,眼見出席者絕大部份都是退休伯伯嬸嬸。大會一開始沒有主席演講、更沒有後來的問答環節,開門見山就測試一下投票機,爲6項事項投票:包括通過委任新董事、例牌的核數師、董事酬金、公司可否回購配售股份等,然後就散水。整個過程只約20分鐘,我心唸我趕過黎出席大會都唔止20分鐘啦。


按機投票時無意中發現坐附近的都是持100股、150股等小股東,心想在場都應該約有2、300人左右,我比到佢500人,全場總投票股數約530,000,000股(佔總發行股數42%),即平均每人約100萬股,市值計都有2億7千萬。除了台上的董事們外,台下可能仍有不少「大股東」,點解可以咁「hea」。唔通「大股東」都無意出席,只委派代表,而場內不少股民可能連公司幾時上市,幾時開通深股通都唔清楚,來就係爲左拎,贈品?

臨走時更聽到職員跟熟面口股民講「今年係咪好快手呢?」。我心想爲什麼要快?趕住攞贈品走人?我只見到董事唔會哂時間對牛彈琴,贈品只是兩包紙包飲品加支水,既慳時間又慳錢。

2 comments:

  1. 可能每年來的觀眾都是退休老伯伯...所以上市公司已習慣hea搞股東大會😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 揸各大藍籌碎股,年年去拎贈品,回報分分鐘好過袋股息

      Delete