Monday, April 8, 2019

市況回升

2018年貿易事件令全世界都不安,資產價格下跌大半年令大部份投資者都過份悲觀,估2萬3,2萬2甚至更低的人大有人在。

雖然歷史不會重覆,但每次都十分相似,正當人人都不敢入市,傳媒力捧未日專家下,股市永遠都是耐人尋味,在貿易談判未傾完之前,短短三個月,恒指已由低位2萬4急升6000點,重回三萬點水平。

低位永遠一瞬即逝,早在10月尾及1月初短暫出現,均值回歸下股市必向合理估值水平修正,只是歷史上大部份時間股市不會長時間逗留在合理水平,後市有可能向更高位置推進,而且將會充斥著愈來愈多不合理的樂觀情緒,投資者及金融機構為更多的獲利及生意而忽視風險。

小弟不是專家,此篇只是亂up,千萬不要認真。

6 comments:

  1. 連Dr.Ng都(疑似)執咗個Facebook page ~ 就知不合理的市場聲音總有一日會熄滅😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢好無辜,被傳媒大造標題股市會見4位數;佢講既爆應該是2020年左右出現。

      Delete
    2. 我現在才知道Dr ng 執咗佢個facebook page.👍👍👍 我老公姐夫爭啲就真係因為佢賣咗層樓,佢好似中咗邪教咁,日日去facebook page同Dr ng講早晨(其他信眾都係甘), 我同佢拗到差唔多反面, 而家一天都光曬!👏👏👏👏

      Delete
    3. 香港二手樓市結構都冇泡沫,睇M3就知道資金泛濫,好難跌得去邊,好在沒有賣👍

      Delete