Friday, August 2, 2019

亂局

橫行了整個七月,結果以急跌終結。

今天來作個紀錄,方便日後重溫:
2014年香港佔中事件醞釀了好幾個月時間,日日露營霸佔中上環以至銅鑼灣一帶。
中國當時亦剛好面臨經濟發展阻力,三頭馬車出口、內需、投資中以出口數據轉弱,面對「炒股救國」政策失敗演變成股災,中國剎時多左好多窮人。


最後中港經濟短暫轉差,企業營利下滑終在2016,17年慢慢反映,但股市一般走在經濟之前,市況早在2016年年已見底回升。

今次2019年6,7月的條例風波影響,一個月計都只係影響4個週未,等於四分之一個月,跟佔中的連續數月癱瘓計相差太遠,而且貿易戰中國有哂準備,跟上次衰自己又係無得比。真正波及經濟的重大事件可能還未出現。

講返恆指,在2016年初的18,278.8點見底後,往後的2016年12月21,488.8及2018年10月的24,540底都仍係浪底高於浪底,仍需要靜觀其變。

自從2017年開始共加左10次息的聯儲局,2019年7月尾終於減息停止縮表,但沒帶給市場驚喜,而特朗普突然又講9月加關稅,8月2日恆指好可能低開穿27,000,大市仍在中下游反覆動盪。

提外話,QE年代游資真係多到一個點,股市波幅都比以往厲害,投資者少點財商都唔惦。

2 comments:

  1. 亂局才有機會,等待wealth transfer ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自年初一月以來都沒有再有任何操作,醫生話我最近條頸長左

      Delete