Monday, January 28, 2019

談美經濟衰退

上次 Cash is not King 文講到美國加息縮表試圖整死主要大國但不成功,但自己就應該賴左自己野。

自2008年老美QE左一共3次拯救一眾企業,不過企業無將D錢拿去改善productivity,反而一味不停回購股票。雖然多年來美股一直上升,但一般打工仔就得益唔多,貧富懸殊問題更嚴重而導致民粹主義枱頭。

聯緒局加息無可否認加重左美企業債務負擔,搞唔惦就分分鐘要急急套現資產或削減人力資源去應付因加息而增加左嘅債務,市場互相影響之下形成骨牌效應,被迫去槓桿。著名對沖基金經理Ray Dailo 預計下一次美國衰退,將涉及嚴重的民粹問題,有排搞。

老美衰係自己手上,結果一哥位置將由中國輕鬆取代,期待。

6 comments:

  1. //上次 Cash is not King 文講到美國加息縮表試圖整死主要大國但不成功,但自己就應該賴左自己野。

    小弟一直認為美國的頂層設計師好厲害,每次設局,總有國家受重創,甚至重傷不治。這次加息,仲要配合埋貿戰,居然無任何有份量的國家有傷亡。的確是令人意外。但不排除這次老美打大佬不成,會將主要目標轉為不合作的產油國。現在伊敍加委內瑞拉都似乎係受針對的國家。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有這個可能,晚輩亦認爲低油價就不會有境內通賬壓力,美國佬最想咁做。

      Delete
    2. 小弟都係八十後。IG兄不用自稱晚輩,小弟受唔起。共勉之!

      Delete
    3. 原來三兄都係80後,咁我叫你師兄啦 XD

      Delete
  2. 老美政府除了想昆其他大國,就連自己國民也昆埋一份(加大負債丶鼓吹消費,使人民一生有財政負擔),真是老奸巨滑呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個民族表面很講道理,但其實內裡既DNA根本很「牛仔」,喜歡拎支搶出來搶野。佢地迫好多國家買佢D根本就係還唔到的國債。2008年中國救佢一命同佢買最多國債,到依家都係佢最大債主,但呢個國家D人有幾「感恩」新聞日日都有講。

      Delete